Min dag idag

Solen skiner från en nästan smogfri himmel, det är 30 grader och svettigt ute som vanligt. Här heter det att hösten har anlänt. Jag skulle va smidig och ta cykeln till affären som ligger 10 min promenad från oss, mindre tungt när man kan använda styret som bärhjälp. Möttes av 2 tomma däck, inga problem tänkte jag. Pumpar dom hos cykelreperatören på vägen som jag har gjort några gånger innan. Inte fanns cykelreperatören kvar, nu var det en annan affär i det hålet. Suck, suck..... det blev att bära ändå.



Anette, en sykompis och jag har börjat på varsitt syprojekt. Vi använder samma mönster och Kina blå-vita tyger. Jag gör mitt som quilt-as-you-go och med råa applikationer. I bakgrunden hörs lördagens Ring så spelar vi, tänk vad bra internet är när det fungerar.



Ungefär så här kommer det att bli. Det ska till blå ramar mellan alla rutor och någon mer ram runtom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0