Nattliga samtal

Igår var det en aning svårt att somna. Så när telefonen ringde 02.09 var jag inte så pigg. Svarar och hör en riktigt pigg röst som säger
- Hej, jag heter Sara och vill erbjuda dig 3 nr av Tara för endast 59:-
Jaha, säger jag..... En aning trött.
Sen pratar hon på en stund och jag tänker - Kan jag få 3 nr av Tara till Kina för det priset är det bra.
-Ja tack, säger jag.
Ger henne min adress, fick bokstavera gatan.
Sen blev det ännu mer problem, för min adress passade inte i hennes datamall.....
Sen blev det tack o gonatt igen.
5 minuter senare igen ringer det
-Hej, det är Sara igen. Vi kan tyvärr inte skicka tidningen till Kina.........
-Nähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0