Inspiration

Efter att träffat Jenny och några av hennes syalster=hönor, blev jag också sugen på att göra nya grejer men.men bättre att avsluta halvfärdiga projekt först. Började på en duk efter jul här och den blev inte som jag hade tänkt mig. Nu är den klar

.

Duken som Jennys inspiration fick mig att avsluta.

Ville hellre börja på bag-in-box överdrag. Bag-in-box överdraget ska va ett hus och det kräver en del mätande, funderande och praktiska lösningar innan tillskärning. Startade igår med huset, klockan blev mycket (03.00) och när jag hade sprättat en gång var det bara att lägga undan det till senare idag. Bättre att börja med en pigg hjärna och nya lösningar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är det inte den duk jag valt tyger till? :) Blev jättefin i alla fall.

2009-03-01 @ 17:24:27
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny i Shanghai

Vad kul att jag lyckades insperera dig till något! Det vi sysslar med är ju inte på din nivå, men kul ha vi iaf.

Duken blev jättebra!

2009-03-06 @ 02:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0