Ingen snö i år

 Helgen har varit varm, runt 15 grader och sol som höjde tempen lite till. Så våren kommer tidigt i år. Förra året vid den här tiden var det snö och några minus.



I helgen var det go-kart race, det finns en nybyggd bana på våning 7 i en bilhall i norra delen av stan.  Det var svenskt/norskt/danskt möte. Självklart var det tävling hela tiden, men bilarna var väldigt ojämna i kvaliten. Så bästa bilen första halvtimmen, var sämst sista halvtimmen. Men vad gör det, Sverige vann. Killarna körde i en timma och otränade som dom är, har dom duktig träningsverk nu. Senare på kvällen träffades vi på Teppanyaki där vi drack och åt gott.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tar gärna emot värmen ni har nu. Har fått min beskärda del av snön. Och nu måste jag nog sova för mina ögon går i stort sett i kors.. Luv u

2009-02-10 @ 00:00:07
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0