Indien

Hade jag tänkt åka till, men nu blev det inte så. Jerry åkte själv idag på leverantörsbesöksresa och är borta 16 dagar. Där är soligt och varmt, hade inte varit så dumt. Efter 3 dagar i förra veckan med temperatur 20-26 grader, är det istället 10 och regnigt idag.

Varför inte Indien? Jag kom till Kina strax innan kinesiska nyåret, behövde lite myndighetspapper till förnyelse av mitt visum och båda skulle ha visum till Indien. Nyåret här är som jul o nyår i Sverige, fast värre....... Semester=stängt............ Problem, problem och problem. Skynda på posten och ambassader är inte lätt, men det blev så snabbt som det bara gick. Jerrys pass kom igår kväll, så han är nu i luften. Mitt pass befinner sig också i luften mellan Sverige och Kina, men utan mitt sällskap. Så mitt Indienbesök får bli en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0