Var är hon....

I o J-Å har fått varsitt metrokort och även ett nyckelkort till entre/hiss/dörr. Bra för dom att ha när dom ska ut o in själva. Prövades ikväll när Irja skulle ut. Hon fick ett kort av J-Å när hon skulle ut, när hon sen kom in i hissen höll hon kortet mot avläsaren. Ingenting händer..... konstigt,....försöker igen.....likadant...........Upptäcker då att det kort hon har i handen är till metron............
Samtidigt undrar vi, var är hon?
Då upptäckt kortförväxlingen, vi skickade ner äkta maken för att forsla upp henne med rätt kort.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Allihop

Hoppas ni har det bra!!!

Det är väl klart att ni ska stå för det "blonda" när ni är där!!!!!

Har ni varit på Formel 1? Vi tittade på folkhavet de få sekunderna det varade, för det kan ju vara så att vi kan urskilja två lintottar bland alla kineser, men icke.

Ja, här är allt bara bra. Vanligt och vanligt och vanligt......................

Vad är väl en resa till exotiska breddgrader......

Fast jag avundas INTE flygresan. Iiiiiiiiiii!!!!!

Ge min broder en stor kram från mig på födelsedagen.

Och en varm till Annelie givetvis också.

Ta väl hand om varandra.

Vi höres

Susanne m F

2009-04-18 @ 20:02:07
Postat av: A

Jag förstår henne, jag gjorde likadant fast tvärtom. Det gick inte att åka taxi med hisskortet.

2009-04-21 @ 22:05:52
Postat av: Anonym

Jag förstår henne, jag gjorde likadant fast tvärtom. Det gick inte att åka taxi med hisskortet.

2009-04-21 @ 22:07:49
Postat av: Anonym

Jag förstår henne, jag gjorde likadant fast tvärtom. Det gick inte att åka taxi med hisskortet.

2009-04-21 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0