Svettigt

Efter en god natts sömn för alla, vaknade vi till ännu en dag med 27 grader och sol. Idag var det motion :)) på schemat, vi gick upp till Baucho Pagoda. Som ligger på ett litet berg mellan oss och West Lake. Uppåt, uppåt och uppåt i 30 min. Svettigt, svettigt och mer svettigt. Väl uppe gick vi på åsen fram till pagoden. En fantastisk utsikt över stan och sjön.



Vi gick ner mot sjön och tog en fullpackad buss hem. Ståplats. Alla luktade svett, men det var inget mot den mannen som klämde sig in mellan Thomas och mig. Han höll mer eller mindre armen om Thomas och jag hade hans armhåla i min näsa.

Blev en sen middag till Formula 1. Grabbarna begav sig ned till tennisbanorna för match. Viktor spöade dom gamle. Revanch i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0