150 dagar


kvar till OS läste jag på en sån där apparat som räknar ner idag.  8/8 2008 och troligen kl 8 på kvällen är invigningen, 8 är ett lyckotal här. 

         

                                   
Idag har jag varit och klippt mig, är lite feg när det gäller det. Mitt hår lever sitt eget lilla liv, ibland är självfall inget bra å ha. Men jag hade Eugenie med mig, och vi var hos hennes frissa. Här verkar alla frissor va unga killar. Det är bra att ha gott om tid, för det tar det. Ingen tidsbokning, utan det är bara att gå in. Först är det shamponering i stolen, speciell personal till detta, dom tar lite shampo i håret och sen sprutas det i lite vatten, arbetar upp ett lödder och masserar hela hårbottnen. Sen sköljs shampot ur, tillbaka till stolen och nu är det dags för massage av nacke,rygg och armar......underbart skönt........detta tog 1 timme. Nu fick jag vänta på frisören som enligt Eugenie är bra. Han gjorde en superklippning. Jag är helnöjd.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0