Godisbutiken eller var det golf

Patrik och Jerry hade varit på kundbesök i Wuxi. På kvällen var vi bjudna på middag på en Indisk restaurang med en av deras leverantörer från Indien. Jättegod mat och trevligt sällskap, då han hade med sig sin fru och barn. På vägkanten utanför restaurangen hittade golfarna den minsta golfbutik jag sett. Var nog inte mer än 5 kvadratmeter


 image15



Det skulle tittas, kännas, provas och allt möjligt.


image16

Självklart kom det med lite hem..... hmmmm, jag är precis lika nyfiken i en tygaffär som Jerry sa.


Kommentarer
Postat av: Camilla Erner

Har inte Jarri tillräkligt många klubbor? Saknar dej

2007-11-12 @ 19:37:30
Postat av: Jerry

Hehe, beror på vem man frågar. Man måste ju hålla sig uppdaterad. Sen är det inte så dyrt som i Sverige tack o lov.

2007-11-14 @ 05:32:41
Postat av: Anonym

Har försökt klura ut hur jag skriver trackbacks, som är svar på kommentar. Är det någon som vet? för jag kan inte.
Saknar dig med Camilla, ännu mer nu när Jerry åker till Sverige en runda. Det här med golfklubbor, det är väl samma sak som med tyger. Spelar ingen roll hur många/mycket man har, det fattas alltid nått....

2007-11-16 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0