Brrr......... Kallt o regn

Idag är ingen höjdare. Inget varmvatten. När jag steg upp låg det en lapp som sa
 -Jag fick duscha kallt idag. Vi har inget varmvatten. Jag ringer Neil.
Ok det var lika kallt för mig. Bäst att hålla sig hemma, vet aldrig när hjälpen kommer. Klockan 14 kommer Neil med hjälp. Stort fel, går inte fixa idag. Kommer imorgon e.m. Bara att hålla sig inne imorgon med.
Fast idag har det regnat och det är 15 grader ute, känns nästan som om det är lika kallt inne. En bra film och en filt i soffan var inte fel, blir nog samma imorgon i väntan på reparatören. 
Har precis lånat några filmer av Patrik, så det finns lite att välja på. Det blev Djävulen bär Prada. Helt OK, men jag har precis läst ut boken och det var inte mycket som stämde. Fast så är det för det mesta, när det görs film efter böcker.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter verkligen inget vidare att vara utan varmvatten ...... Hoppas ni inte får vänta för många dagar .... Kul att kunna prata så smisdigt som vi gjorsde mesd Skype. Isfsdag har SFSDavisd varit i SFagerhult och visat

2007-10-31 @ 21:57:50
Postat av: Magnus

Ni får gå och köpa en doppvärmare som ni lägger i badkaret. OBS!!! Lyft ur den innan ni kryper i.

2007-11-01 @ 11:48:58
Postat av: Anneli

Tack Magnus för tipset. Tur problemet är löst, vi har inget badkar;)

2007-11-02 @ 07:56:46
Postat av: Birgitta Josefsson

Hållo Anneli,

Kul att du börjat blogga så vi får veta hur ni har det i ert nya hemland.

//Biggan

2007-12-11 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0